Nu behöver jag inte längre lossas

Imorse spejade vi fönsterna med frost-spray, det vanliga har ju altid vart snö-spray men vi hittade en annan flaska som efter 15min liknar riktig frost precis som den man måste skrapa från bilen. Å eftersom vi inte vet vad lagom är hade vi täckt hela fönsterna med det så det inte går att se ut, men vad gjorde det när vi hade barmark ute.

Nu efter att vi har vart inne i hallen och tränat ca två timmar så har vi fått snö!! Vi såg att den var påväg när vi gick in och höll tummarna att vi skulle mötas av riktig vinter när vi kom ut igen, å det kom i alla fall ett litet lager. "Vilken tur nu blir barnen glada" sen hoppar jag runt lite och fnissar för fullt, vinterland åvinterland..lalala.

Garnen står fint mitt i vardagsrummet nu men det var inte det lättaste att få ner den rak och fin i foten imorse helt själv, inte heller att fixa till stammen med en brödkniv. Men ingenting är omöjligt bara man vill, att nynna på jullåtar och sätta på sig tjocka sockor hjälpte till medans jag stod där ute på balkongen i morgonrock och kämpade. Nu är jag nöjd och tittar med stora ögon på min (jaja vår) fina gran. =)

Nu ska här rullas köttbullar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0