som ett barn på julafton

Precis som när jag var liten vaknade jag tidigare än vanligt idag, ligger en stund i sängen, DET ÄR JUL !!  Försöker smyga upp så gott det går i min iver, jag ska ju få klä granen nu. Den står ute på altan och väntar och alla granprydnader la vi fram igår, eller ja vi köpte dom igår efter att vi hade huggit oss en gran. =)
köpte även en röd löpare till bordet och två små söta julprydnader, så satte jag upp en jätte bamse stjärna och la fram glitter. Sen var jag jätte glad och stutsade fram här hemma, det är jul det är jul, titta älskling vad fint det. Då fick jag ett leende, en puss och ett "vad söt du är" sen fastnade hans blick på datorskärmen igen. Hahaha min lilla nörd.

Som alltid när det är julafton så var jag ju även tvungen att titta ut, snälla snälla kan vi inte ha fått lite snö. Det kunde vi visst inte alls men jag inbillar mig att det i alla fall är lite frost ute som glittrar. 

Nä nu ska här kläs gran!! 
GOD JUL PÅ  ER ALLA!

jo visst ja igår gjorde vi även skinkan, den blev grymt god. ; )  Jätte saftig, lagom salt och god griljering, mums mums mums så hade cissi ätit upp 1/3 av skinkan utan nått annat till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0