fast i böckernas värld

Äntligen har det vart den 24.e nu slipper jag äta dom där chokladbitarna varjedag. Jag hade nämligen en chokladkalender, å visst är det trevligt och gott skulle faktiskt ha köpt en själv om jag inte hade fått en. Men nu äntligen kanske min gom kan bli normal igen efter allt det söta. Känns som om jag har haft sår i en månads tid, ungefär som när man har bränt sig..eller ätit för mycket godis.
Granen får stå kvar några dagar till för den är så himmla fin!! Måste vara den finaste gran jag sett   =)

Igår fick jag tre träningsböcker som verkar jätte bra, nu kanske jag kan bli en bättre coach till mig själv. Om inte annat så finns det en massa tips i dom. Den ena var om mental träning för idrottare, en om Stefan Holm och en av Martin Lidberg. Martins bok är en massa olika styrke, balans, koordinations och konditions övningar som bland annat han själv, Carro och Foppa har byggt upp fysiken med.

Oj nu har jag visst suttit i en havltimme och läst, glömde att jag höll på att skriva ett inlägg, jäkla bra dom här var. Nu ska vi iväg och träna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0