ute ur garderoben

Idag har vart en shopping dag, hittade massa bra julklappar. Å så lite bra underkläder till mig själv. Kan ju vara kul för Zacke att få se nått annat än kallingar och sport-bh helatiden. Inte det lättaste när man jämt tränar men har lyckats hitta  trosor som är nästan lika bra som kallingar att träna i men betydligt mycket snyggare.

Idag när jag hade lite tråkigt och körde hopprep kom vi på ett annat sätt att hoppa på, väldigt svårt men när man får in det kan det nog vara riktigt jobbigt. Blanda både höga och djupa hopp, jag såg nog väldigt dum ut medans vi exprimenterade om vilket sätt som var bäst men vad gör det när man hoppar runt i en tom lada. =)

Sen jag fick frågan på träningen om hur mitt stretch-hjälpmedel fungerade så har den börjat användas flitigt igen efter att ha hamnat i garderoben under en stunds tid. Men nu när jag ändå springer varje dag så är det toppen att sätta sig och stretcha efter rundan. Ibland tror jag faktiskt att jag blir lite vigare, är ju bara att hoppas.

Stickar en halsduk för fullt och har kommit en meter, en halvmeter till så är den klar. Kommer vara så stolt. =P Sen blir det benvärmare och tröjor som gäller.
Å förresten håll er undan från metallrören högst upp i ugnen, dom är väldigt varma. Såvida ni inte vill bränna bort fingeravtryck, vilket man säkert kan göra på bättre sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0