blank och fin

Nu ligger den på laddning å bara väntar. Men jag får inte börja pilla på den försen efter jobbet för den ska laddas i flera timmar, den är så blank och fin =) Två nya sånna här fina saker har vi hemma nu.

Vi får se om jag kommer sitta här och svära över mitt operativsystem sen, nu ska det ju nämligen vara vista på allt när man köper det. Visst ska det vara bättre än XP men jag har inte haft det förut så det är mycket möjligt att det kommer driva mig till vansinne. Jag ska försöka ge det en changs och i värsta fall om jag får lust att kasta datorn i väggen så får jag väl installera xp istället.
Iofs så har jag inte nå behov av en ny dator eftersom jag är ganska nöjd med den här, men nu kan jag spela en massa nya spel....ska i alla fall installera diablo =)

Det gick i alla falll snabbt att handla så nu har jag tid att träna lite, men Zacke ligger här och halvsover å han lär väl knappast vilja träna med mig nu eftersom han har heladagen på sig. Mindre kul att träna själv, men förmodligen bättre än att träna med någon som säkert bara kommer sitta och klaga över att han är trött och att det går dåligt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0