Ååå ligga i leran och sova

ÄNTLIGEN!! En dag då jag har tränat relativt bra!
Backträning. Ut till Hållsta backen heter den väl och sprang halvvägs upp tre gånger. Efter första gången tyckte jag att det var ganska lätt och tänkte det här är ju inga problem. Efter tredje gången ville jag lägga mig ner i backen och sova. Blev så himmla trött. Sen skulle vi iväg och handla, träffade tre vi känner i affären och jag var nog inte så jätte trevlig, stod mest och stirrade ner i backen och funderade på att lägga mig. =)

Sen gick jag först för att få upp tempot lite på avancerade passet och det fungerade ganska bra så det kommer jag nog göra fler gånger, kan ju inte kolla den som går direkt bakom mig men Zacke går ju sist så han kan rätta den jag inte ser och när jag har kommit över så kan jag rätta dom andra. Tyckte dom andra tränade bra och hoppas det kommer gå lika bra på fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0