Bara 90minuters träning.

Träningen gick väl ok. Börjar vänja mig vid att när det bara är 1.5 timmes pass så känns det som ingenting. Tiden går allt för snabbt och vi hinner inte alls göra så mycket som jag vill. Måste få upp tempot på avacerade passen, visst dom måste köra ordentligt men dom kan ju inte gå och slöa en massa. Men det är svårt att veta, dom verkar bli trötta så det kanske inte känns så slappt för dom som det gör för mig.

image236
Zhao QingJian med dubbla nandao

Sen hörde jag nått på radion som inte alls hör till träning men som gjorde mig arg. Det har vart översvämmning någonstans, (lyssnade inte så noga) Men då när folk hade förlorat sitt hem och sin familj så kom andra människor och förgrep sig på dom...GRRRR!! Förstår inte varför folk ska vara så hämska och jämt ge sig på dom svaga!
Kanske kan kopplas lite till wushu eftersom mycket av den går ut på att se stark och cool ut även om man inte alls är det. =) Då törs i alla fall ingen vara elak mot en!!

Så visa er aldrig svaga, då åker ni på stryk eller nått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0