Ilska kommer fram när man är själv

Igår blev jag argare än jag vart på väldigt länge.
När träningspasset var klart, vilket kändes som vanligt att jag inte tränar något, stannade jag kvar och övade på twisten. Grrr Det gick inte alls bra, kändes som om jag hade glömt helt hur man skulle göra, och det gjorde ganska ont när man inte har någon matta utan kraschar direkt på ett hårt golv. Trodde jag skulle vara blå idag men jag är mest bara öm. (lite små lila kanske)
Efter ett tag gick jag runt där i min ensamhet slog i väggen och sparkade på lösa föremål, efter ytterligare några dåliga twistar satt jag på golvet och grät av ilska. Hahaha, När jag skulle berätta för Zacke hur arg jag blev kom jag bara till att jag slog och sparkade omkring mig och han tittade kontigt så jag berättade inte om den sista attacken. Han tycker jag är konstig nog som det är.. =)

Nu måste jag gå till jobbet, får se hur det är idag då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0