Mer massage

Jobbade idag också så det blev inget wushu pass på hela helgen. Men vi åkte till jobbet tidigare idag så vi var där klockan åtta och tränade en stund. Men jag hann inte göra så mycket. Bröst, underarmar, mabu, sida mage, rak mage och hopp med ett ben upp på en bänk. Sen stretchade jag och kände mig redo att börja ett "riktigt" träningspass men då var det dags att jobba.

Knådade runt på 5 personer och tiden går jätte snabbt när man står där. Är inte så van med det än så ibland kommer jag på mig själv med att titta ner på den jag masserar, vilket inte alls är bra för nacken om man står så en hel dag. Så då får jag titta upp och försöka tänka på annat, jag känner ju ändå vad jag håller på med.

Imorgon börjar min nästa kurs "Småföretagande A". Hoppas den är lika intressant som den förra, det blir så mycket lättare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0