Träningsmål..?

Sitter här och tänker, känner att jag vill ha ett mål med min träning. Ja mer än att vinna såklart, för det är ju det stora målet. Men förutom det då, något som visar att jag blir bättre, snabbare, starkare...nånting. Jag har ju min halvmil som jag springer och ska ha ner tiden på, men en halvmil är ju ganska långt om man ska tänka wushu perspektiv då man bara tävlar i 1,20min.
Jag vill ju gärna klara 80 kg lätt i benböj så det kan ju vara ett annat mål, och så ska jag klar 100kg utan att dö. =)
Humm..humm.. Vad mer??

Kommer kanske på nått mer mål som är mätbart, för jag har ju självklart som mål att klara alla hoppsparkar, hoppa högre, sparka snabbare och allt sånt men det är svårt att veta om man bli bättre på det försen jag upptäcker att jag klarar dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0