Ett bra tag.

Har visst inte suttit vid datorn och haft tråkigt på länge eftersom det inte blivit så många inlägg.

Är ofta nere hos dom andra och pratar eller kollar på film/serier. Det är väl lite bra att vara social men om cirka två veckor åker jag hem och kommer förmodligen aldrig mer prata med dom.

Men så träningen då... Var lediga tre dagar i rad för att det var nyår och dom dagarna vände upp och ner på mitt dygn då jag gick och la mig runt 1 tiden och i vanliga fall brukar ligga i sängen vid 10. Så igår och idag har jag vart helt borta under träningspassen. Kändes riktigt hopplöst i början, ungefär som om jag hade druckit alkohol, varken kroppen eller hjärnan gjorde som jag ville.
Men så en stund in på formen tog jag en koffeintablett och sen vände det. Hade fortfarande problem för att jag glömmer hur formen är men jag kunde i alla fall köra hårt. Blev riktigt förbannad ett par gånger under träningen, som när tränarn gör om min form så jag inte får plats längre...grrr. Men när det gäller wushu är det bra att vara lite förbannad för då ser det oftast bättre ut.

Efter lunchen gick jag tillbaka och tränade lite till. Delar, halvform, fys, raksvärd, bredsvärd och två olika handformer. Sen låg jag död på mattan en stund innan jag kunde resa mig upp och släpa mig hem, länge sen det tog så lång tid att gå en så kort stäcka. Hehe

Men oj vad bra det kändes att träna hårt igen, i början av dan undrade jag hur jag skulle göra för att få lust att träna igen, och nu vill jag bara träna mer men orkar knappt röra fingrarna för att skriva det här...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wiiii snart kommer cissi hem! Vi saknar dig här
borta!!!! men zacke tar nog ledningen rätt så stort, men vi är honom i hälarna! see ya soooon! kram!

2008-01-15 @ 11:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0