huslig

Nu håller jag på att baka bullar för första gången. Å jag kan ju inte påstå att det går särskillt bra. Än så länge ser dom ut som små fula klumpar bara, å snart kommer dom väl dessutom vara små svarta fula klumpar. Man jag har gjort ett tappert försök att vara lite tjejig och huslig i alla fall. Nä tacka vet jag kladdkaka, den är svår att misslyckas med.

Imorgon bitti kommer vi att  hoppa in i bilen och åka iväg till Norge på semester så då kommer det inte bli nå skrivand här på kanske 3-4 dagar eller nått sånt, vet inte riktigt än hur länge vi kommer vara borta. Men jag kommer få tälta i bergen. =) Tror nog att vi kommer ha det jätte bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0