Perfekt spring väder

Nu har jag vart sådär dålig på att skriva vad som händer igen. Förmodligen för att jag inte tycker att det händer så mycket. Men jag och Zacke har vart iväg och tittat på shaolin munkarna som hade en uppvisning i dalhalla, ganska coolt ställe. Men munkarna var inte riktigt lika coola. =) Det verkade snarare som ett gäng ungdomar som kanske pluggar på universitet men som är ganska bra på wushu så dom jobbade extra med att lossas vara munkar. Men det var en snyggt ihopsatt uppvisning, och rolig att ha vart och tittat på.

Igår när det var träningspass duggade det lite vilket resulterade i dålig närvaro. Som det verkar just nu är det inte särskillt många som kommer kunna hålla sig kvar i tävlingsgruppen särskillt länge utav dom som har kryssat i att dom vill tävlingsträna. Men dom kanske skärper sig sen när vi börjar med tävlingsträningen, annars kanske det bara blir jag och Zacke kvar i den gruppen tillslut ändå.

Idag har det blivit en joggingrunda för att värma upp musklerna så jag kunde stretcha ordentligt efter det. Usch vad stel jag känner mig, att det tar sån himmlans tid att bli vig men sen går det alldeles för snabbt att stelna till igen om man låterbli att stretcha spagaten orentligt ett par gånger i veckan. Å splitten är ju knappt värt att nämna, går det att operera sig vigare tro?? Nä jag får helt enkelt ta tag i det här, lite varje dag, mycket 2-3 gånger i veckan. DET SKA GÅ!! Men visst är det väl härligt att vara ute och springa när det små duggar. I alla fall på sommaren då det inte är svinkallt regn. Det är bara frisk och man slipper känna när man blir svettig så det rinner för det gömmer sig i regnet.
Lite senare kommer det bli ett hopp pass med Zacke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0