gummiband

Idag vaknade jag till strålande sol å även om jag skrev om hur härligt det är med dugg-regn igår så klagar jag ju knappast idag heller. =)  Kommer bara bli lite mer svettigt när jag är ute och springer. Måste nämligen jogga bort till "hem-gymmet" för att köra ben, är ju onsdag. Men hade det inte vart för att jag är väldigt nära en sträckning på baksida lår hade jag nog inte gjort det, nu MÅSTE jag iväg för att träna upp den med gummibandet. Å när jag ändå har lyckats ta mig ut dit så kan ja ju lika gärna passa på att köra ben. Onsdagar är faktiskt benträning, men när Zacke jobbar på dagen och jag på kvällen så brukar jag ta back-löpning istället för vikter. Den här veckan har jag inget val eftersom jag måste iväg varje dag för att träna gymmiband, vill ju gärna kunna sparka igen.

För andra dagen i rad så ägnade jag ca 10 i sängen efter att jag vaknat med att tänja ut musklerna. Det känns riktigt bra att sträcka ut musklerna ordentligt på morgonen, då är jag inte riktigt lika stel när det är dags att stretcha på riktigt. (Inbillar jag mig i alla fall) Får se hur länge jag lyckas hålla igång med det som jag hoppas ska bli en ny vana. Förmodligen till jag vaknar en dag å är jätte pinknödig, då lär jag ju inte gå och lägga mig i sängen igen bara för att stretcha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0