favvo tjejen just nu

Jag har hittat en ny favorit bland alla dessa miljontals bloggar som finns. Eller tja jag är ju inte inne på så himmla många men ibland får jag för mig att titta runt bland folks länkar. Men självklart enbart sportbloggar. Å nu när min förra favvo har lagt av lite med träningen och skulle sluta tävla tyckte jag att det var bäst att hitta nått nytt spännande att läsa om. Så det blev den här kvinnan, det är henne jag funderar på att skaffa som PT. Hon verkar riktigt kunnig, har eget företag och skriver i en massa olika hälsotidningar.

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.8304

Nu har jag glömt hur man gjorde en vanlig jäkla länk så det blev sådär istället, men nu kan ni också hitta dit och läsa en massa om henne och träning. Nähä idag ska jag hinna städa lite innan jag börjar jobba, och självklart träna. Torsdag betyder överkropp. Igår var det ben och jag sprang iväg till backen och spurtade, tre gånger sen var musklerna helt utpumpade. Sista "spurtningen" blev det nästan gång-tempo i slutet hur mycket jag än kämpade för att springa så fort jag bara kunde.

Ha en skön dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0