Uppvisning

Idag var det Gnestadagen med marknad och sånt och ikväll är det väl fest som gäller för dom flesta. Själv tror jag att jag ska skippa det. Men man skulle ju kunna gå iväg och dansa med dom andra och ändå kunna träna bra imorgon.

Vi hade tre uppvisningar idag och jag tyckte det gick helt ok för dom. Det var några balansproblem och lite svårt att hålla takten då och då. Men det var ju den absolut första uppvisningen för dom. Däremot så var det inte så jätte mycket folk där. Senast någon av oss var med på Gnestadagen så var det nämligen en massa brandbilar som stod ute och folk som var och kollade på dom också men nu var det inget på den gatan. Inte lätt att veta att dom har ändrat vart marknaden är. =) Men nu vet vi ju det till nästa gång.

Eftersom jag själv var med på uppvisningen så kunde jag inte ta några bilder eller filma och lägga upp men det kanske kommer bilder senare som vi ska få av en i gruppen som stod med och fotade. Men nu har vi fått lite erfarenhet av att ha en uppvisning och vet mer om vad man kan tänka på tills nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0