Ensam

Idag blev det grunder som tränades mest för min del. Men det är inte lätt att gå fram och tillbaka själv i en tom gymnastikhall och bara köra tråkiga grundsparkar. Viljan för att träna försvinner ganska snabbt. Lyckades bara hålla ut i en halvtimme men det räkte väl ganska bra för att bara köra sparkar.
På kvällen blev det fysträning, överkropp. Sen lite hopp ute på gräsmattan. Inte det lättaste och jag blev självklart arg ganska snabbt. Men jag fick en kram och en glass av Zacke så var det bättre sen.  =)
Den här gruppen skulle man ha att träna med!!!! SAKNAR

Imorgon blir det väl till att sparka lite i min ensamhet igen å så ska jag ut i backen och spurta, sjukt jobbigt. Har faktiskt inte sprungit halvmilen på väldigt länge då det nästan är lite onödigt långt wushumässit. Nu är det oftast 3 km som gäller när jag springer. Vill ju inte riskera att få en senig kropp, den ska vara stabil och muskulös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0