Hemma och tränar

På sönda kvällen kom vi tillbaka från Tyskland-Hollands resan. Där borta var allt bra och vi badade jätte mycket och gosade en del med syskonbarnet. Lägger upp lite bilder på resan senare, måste bara förminska bilderna lite på min dator för Zacke har inget bra bild program på den här datorn.

Igår började jag träna igen efter semestern då det inte blev någon träning alls för min del, Zacke körde lite fys inne på rummet men jag latade mig bara. =)
Igår var jag i alla fall ute och sprang en halvmil sen blev det en massa stretching. Jag måste bli mycket vigare i fotlederna och i splitten, jag är sjukt stel för att köra wushu. På kvällen hade vi ett nybörjarpass där dom också fick stretcha ganska mycket, öva en del på svepen och fysa mage, rygg och bröst.

Idag har jag och Zacke (som är hemma och är sjuk) vart och tränat ben ute på nibble som vi sett Stefan Holm köra. Tungt men bara gå ner en liten bit och sen snabbt upp. Först 60kg 10rep, 80kg 10rep och 100kg 3*10rep. Sen ska jag väl ut och springa lite också innan träningen ikväll.

Är ju tävling om två veckor. Så nu måste vi verkligen börja hårdträna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0