Tävlingen närmar sig.

Nu är det peppning och laddning som gäller inför tävlingen. Träna hårt nu dom sista dagarna och lyssna på passande musik. Hahaha


Nä men det ska i alla fall bli roligt att få tävla igen nu när det inte har blivit nått för mig på JÄTTE länge. För den lilla skit saken i kina tog vi bort som tävling ur våra tankar när vi såg mattan och lokalen. Hahaha

Men nu äntligen!! Shit jag tror jag är nervös! Å det är ändå bara en sverige tävling. Men skönt att få tävla i sverige först om jag nu ska iväg på EM senare. Nu närmast är det sthlm open i helgen sen om ca en månad är det SM. Först får vi se hur dom går och om det känns bra så ska jag helt klart vara med på EM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0