repetera dao

Fick precis mitt nyhetsbrev från IFORM där dom hade denna fantastiska rubrik "NYHET: Ät protein" wow vilket genomslag!! Det trodde man ju aldrig =P
Träningen går långsamt frammåt, jag har börjat stretcha mer och mer nu eftersom så fort ute träningen börjar vill jag gärna kunna hoppa ut i spagat, så jag kan öva på 540-spagat utan att vigheten (eller snarare bristen på den) ska hindra mig. Nu är jag inne i en period då träning är JÄTTE roligt och jag vill bara öva på en massa svåra saker, så att jag nån gång kanske kan lära mig dom också =) Önskar bara vi hade nått lite mjukare ställe än ett vanligt gympa golv att köra på. Det är ju faktiskt inte det skönaste underlaget att krasha på, men så länge det bara blir små (eller stora) blåmärken så är det ingen fara.

Idag blir det mer dao träning för avancerade för nu är det inte lång tid kvar på terminen och då vill vi gärna att dom ska kunna hela. Nu är det en del kvar men jag är inte riktigt säker på hur bra dom kommer ihåg dom andra tre delarna, det ska vi nöta in idag förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0