Riktig morgon

Nu i morse var jag och Fia ute på en riktig morgonpromenad. gick upp vid 6 bara för att gå ut och gå i en timme. Tidigare har vi haft våra "morgon" promenader vid nio tiden. =) Det var riktigt mysigt ute om än lite kyligt, men det kommer bli bättre med tiden. Egentligen kanske man ska ta och kliva upp strax efter fem då jag brukar vakna och ge sig ut på en promenad. Vid den tiden borde det ju vara ännu lugnare och mer morgonkänsla ute.

Igår var det första dagen på det nya jobbet med introduktion både igår och även idag. Sen är det väl tänkt att jag ska klara det mesta. Men jag kommer ju alltid ha andra där som kan hjälpa mig om jag glömmer nått.

Nu sitter jag med en halv honungsmelon och ett ägg som jag mumsar för fullt på. Det känns som en ganska sommrig frukost när jag äter en massa frukt på morgonen. Mindre sommrigt att jag fryser en massa sen jag var ute trots att jag hade långärmat och jacka, men båda var ju faktiskt tunna.

Kommentarer
Postat av: Alexis

Jag kan ha överdrivit något i mitt inlägg. ;)



Antagligen så drog jag på mig en rejäl sträckning, och det lät verkligen "CRAASSH" i knät när jag vred runt det. Så just nu hoppar jag runt på ett ben - Kryckor är för mesar!



Och det gör f*n ondare i benet idag, än vad det gjorde igår. :'(

2008-05-14 @ 08:45:54
URL: http://www.cyberdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0