snart gammal..

Började tänka på hur gammal jag är och får lite smått panik. Ingen fara, jag har inte blivit tokig och gått in i någon sorts kris för min ålder, jag är ju "bara" 23. Vilket är ungt i förhållande till när jag hade tänkt att dö. =P Men det bryr jag mig inte ett dugg om, livet, pff. Det finns ju viktigare saker.. WUSHU!
Å där har jag faktiskt bara 3 max 4 år kvar innan jag är för gammal för att köra på den nivå som jag vill göra. Å vad kan jag, inte ett sk*t. Vad har jag egentligen hållt på med? Varför är jag inte bättre? Hur ska jag hinna lära mig allt jag måste/vill innan det är försent. En bra början vore ju kanske att inte vara så j*vla feg utan att bara våga försöka mer. Men så fort jag ska öva på nått nytt trix så får jag bara upp en massa tankar på olika sätt jag kan skada mig..hjälper knappast. Det är bajs, när jag vill så mycket men vågar så lite!!
(Om det inte framgår så har jag nog en lite sämre dag idag)
Men det positiva med en sån här dag är att viljan hamnar på topp. Jag blir arg för allt jag inte kan, och vill bara träna träna träna!! Gärna tills jag blir illamående. Å ikväll är det träning!! Kommer ju självklart träna innan dess också, för vem har tid att vänta ända till 19.30 när jag bara har 3 år kvar. =)
Är det någom mer förutom jag som blir jätte träningssugen av den där fotbollsreklamen man får se ur en av spelarnas perspektiv och han tränar tills han spyr?

Söt liten gubbe, men skulle någon ta doping får dom inte träna hos oss i alla fall!!! Här är endast höga halter av Cola och chips OK. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0