lite missnöjd

Jag vet inte riktigt vad det var jag gjorde fel igår på fyspasset. Vi körde likadant som vi gjorde förra söndagen och jag blev jätte trött medans jag körde, ändå kände jag mig inte sådär totalt slut i benen som jag gjorde förra helgen. Jag kunde till och med gå normalt och idag har tyvärr inte träningsvärken anlänt. Jo jag har lite ont i vaderna, men det är ungefär som att ha träningsvärk i armarna. Känns inte riktigt som om det räknas. =) Visst är vaderna jätte viktiga för spänsten, det är bara att de är ganska små muskler om man jämför med lår och rumpa.


Idag är det väl vilodag (är det tänkt). Skulle tro att jag kommer åka iväg och träna överkropp och kanske lite twist tekniker.
Fattar inte varför jag inte klarar den varje gång. Det är ju egentligen inget svårt hopp, inte om man bara ska runt ett varv som jag ska (för tillfället). =P Här på filmen kör han två varv, vilket jag har ett tag kvar tills jag ens kan tänka på att klara. Det är bara psykiskt svårt, å jag måste vänja mig med hoppet. Tyvärr tar det mycket längre tid än vad jag tycker att det ska ta. Känner mig nästan lite som dom gnälliga på träningspasset som inte inser att det krävs MYCKET träning för att klara saker innan man hittar den rätta känslan i rörelsen. Jag har inte riktigt den kroppskontrollen att det räcker med att titta hur man gör en rörelse för att fatta exakt vart jag ska spänna mig för att klara den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0