för våra medlemmar

Nu har jag suttit i några timmar och jobbat på saker till wushu föreningen igen. Har gjort ett första medlemsbrev till våra träningsfreak, för det tycker jag kan vara roligt för dom att få. Så ett sånt ska jag försöka få ihop en gång i månaden. Med lite info och annat skoj. Men det kommer ju inte så himmlans mycket nytt inom wushuvärlden speciellt inte här i sverige, fast det ska väl alltid gå att hitta nått att skriva om.

Kommer väl lägga ut nånting av det som är med i medlemsbrevet här senare kanske men först måste ju alla i Gnesta Wushu få dom. Vilket kommer bli nu när terminen tar slut och sommarträningen börjar nästa vecka.

Igår gjorde jag framsteg på twisten och det känns roligt att ha ett mål som faktiskt kanske går att lyckas med (om jag fortsätter träna lika mycket hela sommaren). Jag hittade nämligen en liten anteckning jag hade gjort 2006 om att jag ville lära mig twista det året. Haha något som jag tydligen inte tränade särskillt hårt för att lyckas med.
Jaha, det vore ju bra att öva lite idag också på den men det betyder att jag måste gå ut i parken här mitt i gnesta och hoppa runt för jag orkar ju inte riktigt gå iväg i 30minuter bara för att hoppa lite där jag kan vara ifred..humm, man skulle ju kunna springa ut så går det ganska mycket snabbare. Nähä men då kan jag ju inte sitta här längre, jag börjar ju jobba vid ett också.

// ha det skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0