Urk vad äckligt

"You are what you eat" ett tv program som är ganska intressant men läskigt. Att folk kan trycka i sig så mycket skit kan jag inte riktigt förstå. Jag gör det ju även själv till viss del, men inte i så stora mängder. Men så för något avsnitt sen så förstörde det programet mig helt. Det var en kille som åt väldigt mycket korv, och på hans "matbord" hade dom lagt upp en massa gristrynen, ögon, öron och liknande. Efter det så får jag upp den bilden varje gång jag äter korv..Vilket i och för sig var för första gången igår sen det avsnittet. Jag klarade inte av att fortsätta äta, började må illa, SÅ vidrigt!! Samma sak hände när jag åt färdiggjorda köttbullar, inte för att det var med på tv:n men jag vet ju inte riktigt vad dom har malt ner i dom där. Usch usch! 
Nä jag får väl bli jägare och göra min egen köttfärs så jag vet vad jag äter och slipper må illa.

Visst blir man sugen när man har en sån bild i huvet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0