Var det bara det??

Sista dagen jag körde helform svärd, och det var en ganska glad Cissi som lämnade träningslokalen. Med ett beslut om att klara hjulningen tog jag med mig kameran till passet för att se vad jag gjorde för fel då jag har ett svärd i handen, eftersom jag nästan aldrig klarar den då. Efter några försök både med och utan svärdet och sedan analys av filmen kom jag fram till det fantastiska svaret....Dom var exakt likadana förutom att jag satte i handen(helt i onödan) när jag höll i svärdet. Lite smått irriterad över att inte ha kommit på någon bättre orsak var det bara att ge sig på nya försök. Med en enda tanke som maler runt runt "spänn in armarna, spänn in armarna" springer jag in i hoppet och skjuter ifrån. Jaha, där ser man svårare än så var det inte =) Bara att hoppas på att jag lyckas komma ihåg det på söndag!!!
Men för att inte bli allt för glad över att ha klarat hjulningen så kompenserade jag det genom att tappa svärdet för första gången i helformen. Något som jag iofs inte är allt för orolig över att göra på tävlingen, men risken finns ju alltid.
image273

Har även fått mail från intersport om att två Gnesta Wushu-jackor är färdiga med tryck. När vi lämnade in dom i början av veckan så sa vi till dom att det var tävling på söndag och ville gärna ha våra två jackor klara tills dess. Tyvärr hinner vi inte hämta ut dom idag, men imorgon får vi se hur det blev. Det bästa med att ha två klara tidigare är ju att vi kan se om vi blir nöjda eller vill ändra på något innan dom trycker upp alla jackor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0