Wushu...så snart som möjligt

Idag kom jag helt fel i mat och träningstiderna. Jag var ganska bra i tiden fram till 10 ungefär efter att ha vart och skrivit på alla papper för det nya jobbet. Men sen kom jag på något min hjärna gillar att förtränga, hjälpa Kjell med hans företag. Så jag gick bort för att skicka iväg några beställningar. Men det blev mer att göra och plötsligt var klockan ett och det senaste jag "åt" var vattenmelonen.

Nu har jag precis fått i mig lunch i alla fall och väntar lite på att den ska hinna omvandlas i magen till en massa energi (eller kanske en gråaktig sörja) så jag kan träna bra. =)
Tyvärr gjorde jag det vanliga felet att tänka "shit, det är brottom" in med maten snabbt och tugga lite. Inte den bästa kombinationen om man vill komma iväg och träna så snart som möjligt sen. Så nu ska jag hjälpa magen lite med litervis av vatten. Något jag har blivit mycket bättre på att dricka mycket av de senaste dagarna. försöker få i mig i alla fall 2-3 liter utöver det jag dricker under träningen.

image272

Kommentarer
Postat av: Alexis

Ah, fast.. Det är knappt så att jag orkar springa 5 km. Därför känner jag mig lätt talanglös! :-P

Har förövrigt rekat vart jag ska ta mig nu på söndag! Tar även med mig Snövit dagen till ära, så se nu till att vinna - Så att jag även fortsättningsvis kan skryta med att jag har Sveriges bästa tränare. ;)

2008-05-07 @ 19:01:40
URL: http://www.cyberdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0