fy skämms

Jag kan ju börja med att erkänna mitt misslyckande. Jag har inte vart ute och joggat nått idag som jag ville göra, igår när jag tänkte på det i alla fall. Fast armhävningarna, rehab för baksidan och wushu passet blev ju av. Benfysen på passet var riktigt jobbigt, vet inte om det var för att vi körde ben på gymmet igår eller hur det är. Man ska ju inte köra så mycket av samma muskler två dar i rad men nu fick det bli så i alla fall, borde bli ordentlig träningsvärk efter det här.

Vid tio tiden idag stängde jag av tv.n och datorn för att se hur mycket man får gjort när jag inte går och tittar på datorn helatiden eller sätter mig framför tv.n. Lagade en trasig tröja, tvättade två maskiner, putsa fönster, diska, fixa tyget på fotöljerna, damma, bytte lampor som hade gått sönder å rotade fram en stor kinesisk tavla som ska upp på väggen för att dölja lite fula skruvhål. Men först måste jag göra en ram att sätta in den i men det blev inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0