Lagom seg i huvet

Färdig med helgens jobb vilket känns väldigt bra. Inte för att det är så mycket bättre att bara vara ledig en dag nästa vecka. Ska försöka få in lite träning imorgon i pausen mellan förmiddagens möte 9-12 och eftermiddagens jobb pass 15-21. Jag har ju tre timmar på mig att gå hem å byta till träningskläder för att få nått vättigt gjort innan jag måste göra mig iordning för jobb.
Å så borde man ju ut på en ordentlig morgonpromenad innan mötet också, det är ju så himmla mysigt ute vid sju tiden, om det inte regnar vill säga. Då är det kanske inte riktigt lika mysigt men jag ska försöka ta mig ut oavsett väder.

Känns inte riktigt som om jag kan tänka klart nu även om mitt jobb är väldigt lätt fysikt så blir man totalseg i huvet. Så nu ska jag sitta hjärndöd framför tv:n ett tag tills man är människa igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0