Slipper tänka..Helt min grej!

Igår skulle vi ha högre tempo på träningen, eller tja vi sa åt dom att ha högre tempo. Zacke som gick först hade ju samma tempo som vanligt. Jag som gick sist tyckte att det tog en evighet tills det var min tur trots att det bara var tre stycken emellan. Så vi var väl inte helt nöjda med tempot, men dom verkade lite tröttare än vanligt. Själv fattar jag inte riktigt vad som är så svårt med att ta i. Det är väl ändå dags för dom att kunna rörelserna så pass bra att dom inte ska behöva stanna och tänka på hur det ska vara.
Sen var det mage/höftböjare och jag å Zacke har massa träningsvärk, dom andra har lite ont. Å på nått sätt kanjag ändå inte riktigt tro att dom är så mycket starkare. Får en ju självklart bara att tro att dom inte riktigt tar i.

Men nu jobbar jag hela helgen så sånt behöver jag inte tänka på på ett tag. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0