Stå upp träning

Det händer inte mycket på träningsfronten för min del just nu, igår blev det mage och rygg träning. Idag blev det ännu mer reduserat, endast en promenad. Riktigt illa, speciellt eftersom jag jobbar i helgen och inte kan träna då. Iofs så jobbade jag idag å att själv ta sig iväg för att träna ett ordentligt pass mitt på dan är inte det lättaste.

Nu vill jag fixa mycket här hemma, göra det snyggt och köpa en massa grejjer. Vill att det ska vara snyggt när Zacke fyller, är väl mest bara att jag vill ha en ursäkt att köpa nya saker till lägenheten för att snygga till den. =)

Hittade ett filmklipp med några som tränade fighting av nått slag, dom gjorde i alla fall en ny form av magträning som vi inte har testat. Så nu har jag och Zacke kollat om klarar det så ska dom andra på träningen få testa imorgon. Det var inte direkt nå jobbigare, bara lite svårare vilket kan vara skoj. Istället för situps så var det standups. Vi får se hur det går för dom imorgon. Hoppas vi lyckas visa hur det ska gå till också. =)

Drömmen om imorgon ser ut såhär:
Vakna ganska tidigt.
Dricka ett glas proteinpulver blandat i vatten.
Ut och springa en runda ca 10-15minuter i snabbt tempo.
Äta ett helt ägg + två äggvitor + 2 frukter
Gå bort till badhuset och simma ca 20min, duscha och basta.
Lunch slappa och ha det bra
Styrka i ladan, BEN
Middag
Wushu, mycket grundsparkar, mage och stretching.

Tyvärr är risken att dom fem första punkterna försvinner antingen att jag sover bort dom eller är dum nog att sätta mig vid datorn när jag vaknar. Å sen gnälla på mig själv om att jag är för slapp, lat och dålig resten av dan, och möjligen några dagar frammåt. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0