En ljusare framtid

jaha vad har jag haft för mig sista tiden då. Jobbat...ööö ja nu kommer jag ju inte ihåg så mycket mer. Har lyckats hålla igång mitt springande varje dag som jag i alla fall ska köra med fram till nyår.
Idag började vi med att åka till badhuset och simma i 20min sen in i en härlig bastu vilket gör det så lyxigt och härligt. Sen iväg till gymmet och träna överkropp, vilket var lika jobbigt som verjegång man får för sig att köra överkropp = en gång om året ungefär.
Efter mötet på jobbet så kom joggingrundan samtidigt som snön satte igång på riktigt. HÄRLIGT, SNÖ!! Det är ju så mysigt.

Å på kvällens träningspass så berättade vi om våra planer att flytta till Kina på obestämd tid, så då kan jag ju börja skriva om det här oxå. Inte för att jag inte har klagat nått på sverige tidigare men allt känns så mycket bättre nu när jag kan se framåt och veta att det finns ett slut på tiden här. Självklart är det jätte jobbigt att behöva lämna våra elever som vi sviker. Men nu när vi är runt 24år måste vi försöka få ut det sista av de få år vi har kvar att tävla internationellt.

Kommentarer
Postat av: naddiz

flytta till kina!? hur ska ni få pengar då, jobba där? när ska ni åka?? detaljer! :D

2008-11-25 @ 16:19:11
URL: http://naddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0