Vigare

Så har vi haft ett kort avancerat pass också. En av tjejerna som blev uppskickad från nybörjargruppen var där men annars så var det bara dom som var med i avancerade förra terminen också. Kan väl vara svårt att vara den enda "nya" även om dom har tränat tillsammans hela sommaren. Men hon är duktig så det gick bra tycker vi. Hon har ju bättre grunder en vissa av dom andra som är med.

Själv kämpar jag vidare med spagaten varje gång jag blir varm nog att stretcha. Jag kommer ner så den ser bra ut men den känns inte helt perfekt och jag vill att den ska vara ännu lättare. I helgen när vi har träningspass på mattan blir det nog övningar på att hoppa ut i spagat. SÅ bra att ha matta att träna på.

Var iväg till gymmet innan träningen också, hade glömt hur svaga killar är i benen. HAHAHA!! Sitter dom och tar hur mycket som helst i armar och överkropp sen lastar dom på 80kg på stången, sätter på sig ryggbälte och stönar för fullt av att göra 6 benböj som inte ens är särskillt djupa. Jag fattar inte varför dom inte vill träna mer ben. Dom kan väl inte tro att det är snyggt att ha ben lika tjocka som tandpetare men en ordentligt pumpad överkropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0