NEEEJ

Sen senaste passet har det inte blivit nån bra träning, gick bort i söndags men körde utan matta eftersom jag var själv. Så det blev bara lite grunder och sen så gav jag mig. Igår blev det benträning för första gången på nån vecka, har mest försökt lära mig twist och 540 senaste tiden men nu är det dags att börja träna som vanligt igen.

Idag vakna jag dessvärre med ordentligt ont i halsen. SKIT! Men jag häller i mig kopp efter kopp med varmt vatten och massa honung, dricker KanJang och knaprar echinaforce. Å hoppas på att jag inte känner av det allt för mycket när det är dags att träna så ja kan lossas att jag är frisk. =)

Nu i helgen ska vi iväg på träning uppe i sthlm, då ska dom bästa i sverige träffas för att träna lite och köra en genomgång av internationella reglerna, förmodligen kommer det väl vara lite info om EM också så vi får veta mer.

Å nästa helg åker vi till KINA!! LÄNGTAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0