Kämpa sig ner i mabu

Igår blev det inte mycket träning, vi spelade lite pingis för skoj skull så man får upp humöret och vill träna. Stretchade lite smått och började sen med hopprep, men såfort pulsen och andningen gick upp kom hostan. Riktigt irriterande, varför kan inte jag bli ordentligt frisk på en gång istället ska jag känna mig frisk förutom att vara lite små snorig. Men såfort jag tycker att det vore dags att träna så börjar jag hosta som en galning. *ARG*

På förmiddan var jag ute och joggade lite lätt och det funkade utan större problem så jag hoppas å håller tummarna på att jag kan träna ordentligt nu ikväll.

Självklart vill jag gärna tro att jag har blivit lite vigare men det har inte gått särskillt många dagar så förmodligen har det inte hänt nån skillnad än men jag kämpar i alla fall med minst 30 min i mitt lilla hjälpmedel om dan. Så inom en inte allt för lång stund hoppas jag på att ha en bra sido-spark utan att det gör ont att försöka få den över midjehöjd. =) Å så kanske det inte heller kommer göra ont att gå ner i ställningarna, det ska fasen inte vara svårt att komma ner i mabu efter 6 års träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0