Bra svenskar, kan inte vara sant

Nu är det riktigt illa. Vi är mitt uppe i ett träningsläger där svenska wushu "eliten" har samlats för att träna tillsammans, och jag å Zacke säger till varandra, dom är ju bra. Fattar ni! Vi sitter och säger att svenskarna är bra!!! FY FAN! Har ni nån aning om hur illa det är.
Skönt att vi ska till kina snart så vi får lite perspektiv igen och inser hur dåliga alla är på riktigt, för såhär kan man inte ha det!
 
Å när vi ändå var uppe i stan så införskaffade jag mig ett litet redskap som jag verkligen behöver och har använt i stort sett hela kvällen till och från. Jag klarar inte allt för lång tid åt gången.

Sätt en fot på varje sida och dra i mitten så åker dom isär och det gör mellan ganska ont till riktigt ont. =) Men förhoppningsvis så kommer jag bli vigare i splitten med hjälp av den för jag kan sitta och stretcha medan jag kollar tv utan att det är särskillt ansträngande.

Imorgon ska vi upp till stan igen för att träna med "eliten" ett sista pass, förhoppningsvis är jag å Zacke friska då så vi kan träna ordentligt idag sparkade vi bara lite sen var vi helt döda. Men vi har bestämt oss för att vara friska imorgon, så nu håller vi tummarna för det.

Kommentarer
Postat av: Alexis

Jag är mest nyfiken på att prova. Men som sagt... Så länge det inte är från djurriket så är jag nöjd. ;P

2008-09-07 @ 16:18:23
URL: http://blog.cyberdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0