Nördiga Zacke

Nu har jag haft mitt sista arbetspass innan resan, dom var så gulliga att jag fick en liten nallebjörn att ha med mig på resan. Han hade en massa plåster på sig, dom sa att han hade övat svärd inför resan men att det inte hade gått så bra. =)

Ikväll är det middag med föräldrar å imorgon kl 14.50 lyfter planet!! Ja e så glad! Det lär väl vara några grader varmare där också vilket inte är helt fel. Men ja kommer inte ha med mig datorn så uppdateringarna här kommer förmodligen inte ske varje dag. Men nån gång ska jag väl ta mig iväg till ett internet cafe för att skriva nån rad.

Igår fick vi för oss att göra om lite här hemma också, måste ju ha nått att göra dom sista dagarna =) Så vi röjde ut garderoben (rummet som var fyllt hela väggarna med olika träningsjackor och skor på golvet) å så flyttade vi in skrivbordet och Zackes dator. Så nu blev det jätte tomt här i vardagsrummet i ena hörnan, men vi har kommit på att vi ska sätta upp en svart ribbstol på väggen, vilket jag tror blir jätte coolt, och dessutom väldigt bra för stretching. Å så är Zacke nöjd för han kan sitta i ett litet rum och känna sig jätte nördig när han spelar. Hahaha!! Han är bara för bra! =)

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Skönt att dra iväg!

2008-09-15 @ 09:12:06
URL: http://hip2besquare.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0