glass är iaf en liten tröst

Träna gjorde jag och åt helvete gick det. Så nu sitter jag här i fotöljen och äter glass å ska bli tjock. *ARG*
Zacke påpeka efter träningen att jag typ aldrig kan leka mig igenom ett träningspass. Han jämförde mig med nanquan tjejen i skollaget, tyvärr inte att jag är lika bra som henne men att jag ser lika arg ut under hela träningen. Inte trodde jag att jag såg SÅ arg ut. =)

Aja jag ska väl inte vara allt för irriterad (sockeret börjar verka), jag klarade ju faktiskt en 540 mabu även idag. Men försöken på att twista går bara sämre och sämre. Just nu vill jag bara ge upp, tyvärr så kan jag nog inte göra det. Å vilken röra det blir när en massa andra kommer å tränar, kommer nog bli mycket slit för att få dom å fatta hur form träningen ska gå till. Men det får bli ett problem senare i höst.

Nu ska jag klämma in mer glass och vara arg på mig själv för att jag inte är bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0