Vaknar i Kina

Shit vad glad jag är idag. Vaknade och min första tanke var, KINA! Allt jag ser får mig att tänka på kina, att vara ute får mig att tänka på kinesisk vinter, klart och kallt. Det är 9 dagar kvar!! Jag vill bara hoppa runt och dansa.

Hoppas jag är lika glad i eftermiddag då det är dags för träning. Har vilat mycket den här veckan eftersom jag är lite sjuk. Men nu är jag säkert påväg att bli frisk igen! Ska i alla fall köra mitt wushu pass senare men fyset får vänta lite eftersom jag inte vill göra allt för mycket när jag har ont i halsen å täppt i näsan.

Nu ska jag ut på en promenad och tänka på att vara ute vid löparbanan på skolan! =)

Kommentarer
Postat av: Alexis

Nej, det blir inte någon träning för mig idag (Inte i Gnesta iaf) - Vilket känns sjukt tråkigt. :( Fast jag gör mitt bästa för att hålla uppe "smidigheten" så fort jag får en stund över. Idag har jag hjulat på lunchen och stretchat split/spagat i 10 minuter. Mina kollegor bara tittade konstigt på mig... :)

2008-09-04 @ 12:43:00
URL: http://blog.cyberdog.se
Postat av: Morgan

Hälsningar från Linköping!



Hoppas allting går bra där uppe! Pusha på Alexis lite, han säger att ni kör för lätt med honom. Själv börjar jag träna Taiji/Tai Chi på måndag... (:

2008-09-04 @ 20:52:04
Postat av: Alexis

Yush! Jag kämpar vidare :) Förresten, kan inte ni köpa hem ett lass med kinesiskt godis till mig, nu när ni ändå åker (Inget torkat kött bara!)? Jag kan föra över pengar isf. 8)

2008-09-04 @ 23:46:47
URL: http://blog.cyberdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0