Promenada



Igår kväll fick jag för mig att jag skulle ut å gå lite
. Men vägen som jag helst ville ta hade jag inte gått tidigare så jag hade ingen aning om vart jag skulle hamna. Då det var mörkt bestämde jag mig för att skuta upp den rundan tills idag utifall att det skulle vara en återvändsgränd å jag behövde ha koll på vart jag gick för att kunna hitta tillbaka.

Så imorse när jag hade vaknat blev det den nya rundan, som ledde in i vad som kanske kan klassa som en skog här i Peking, vidare till ett en-plantage område och in i ett äkta kinesiskt bostadsområde med sophögar ute på gatan, låga hus med gångar där cyklar och tvätt och hundar är om vartannat. Tyvärr tänkte jag inte så långt som att ta med mig kameran men den rundan kommer det bli fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0