Socker sött

Å så lite rosa skimmer på det så har vi en lördag.

När det nu är vilodag
får man försöka få tiden att gå på annat sätt.
Rota fram lite tjej produkter, smink, nagellack, söta små toppar å sånt där. Å utan nån större ansträgning kan man nån timme senare ligga på sängen bara lata sig igen men känna sig lite finare.

Eftersom det är lördag så satsade jag på att istället för att skiva frukt i morgonens yoghurt så smulade jag ner lite chokladkakor istället, inte helt fel kan jag ju säga men lite för sött för att jag skulle vilja ha det fler dar i veckan. Till mellis blev det också ett nytt experiment. En banan som jag ringlade lite chokladsås över och sen pudrade med mitt vaniljprotein.

Helt klart nånting som kommer hända fler gånger. Det vore väl kanske bäst att hitta nått annat än chokladsås att ha på om jag skulle få för mig att börja äta det för jämnan. Jag får prova mig fram helt enkelt, men just den här kombinationen är nånting jag kan rekomendera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0