Misslyckad filmvisning

Här har man suttit ett bra tag och klippt ihop film från dagens träning för att kunna lägga upp här på bloggen. Men tror ni inte att dom små kineserna har lyckats spärra proxyn vi använder så tyvärr kommer jag inte på nått sätt in på youtube längre.

Så nu tänker jag hoppa in i en varm dusch och ta hand om mig själv med skrubb och inpackningar. Sen ska jag försöka flörta till mig en liten massage av älsklingen. För det behöver verkligen min muskler efter dom senaste dagarnas träning.


Har övat en hel del på ett hopp som jag inte riktigt kan än, vilket har betydd väldigt många kraschlandningar och ömma kroppsdelar.

Kommentarer
Postat av: Corinna

Hoppas du kan få upp filmen! Vill se film på vad du gör.

2009-12-04 @ 13:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0