Gnesta going Beijing

Idag vid 8-tiden landade vi i Peking (kinesisk tid).
Ett rum att sova i var inga storre problem att fa, a trots att det kanns som om jag har glomt all kinesiska jag kunde sa verkar det som om jag kan gora mig forstadd.

Vi har redan hunnit traffa en i skollaget, han vi ska borja trana med imorgon. Eftersom terminen inte borjar forsen mot slutet av feb sa har vi tid pa oss att komma i form. =p Sa vi kommer i alla fall att kora ett pass om dagen med honom tills vi borjar po "riktigt".

Ska skaffa internet till rummet so fort som mojligt sa jag kan borja lagga upp bilder och kanske en a annan video! Men fram tills dess ska jag forsoka ta mig ivag till ett internetcafe minst varannan dag i alla fall sa ni for veta hur det gar for oss har borta!

Far se om vi kan sova nott nu i natt. For vi kunde inte holla oss vakna hela dagen utan har redan sovit fem timmer nu sen vi kom fram.

I ovrigt har jag mest bara gott runt och skrattat och vart sodar overglad som man kan bli av att vara tillbaka till det ljuvligaste settet att leva! Sjalvklart blir jag mobbad av Zacke nar jag hoppar runt ute pa gatan av lycka, men det tar jag garna om det ar priset for att vara tillbaka!!


Ha det bra!!

/ 21:30 china tid

(helvete en till vilodag, eller tva eftersom dagen gick over under flyget)


Kommentarer
Postat av: Naddiz

å va härligt d låter.. ja e sjukt avis!! (förutom på själva biten att träna typ dygnet runt) ;p

2009-02-02 @ 17:18:37
URL: http://naddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0