~the sun is shining~

Riktigt illa, idag vaknade vi inte forsen vid nio tiden. Det trots att byggarbetarna holler po och vasnas for fullt om mornarna, har i kina e det namligen byggen overallt i stort sett. Man kan knappt ga ett kvarter utan att se minst ett bygge.

Idag var det bara jag, Zacke och en till som tranade, en tjej fran brasilien som ska vara med po sydamerikanska masterskapet i slutet av april. So hon tranar po ordentligt men hon har inte blivit so mycket battre an hon var i sept do vi ocksa tranade med henne.

Mitt po dan idag var det riktigt harligt var vader da det var varmt att go runt i langarmad! SO jatte skont. Hoppas det fortsatter bara so det e skont att vara ute och springa. Do kommer stor del av dagarna spenderas ute vid loparbanan, stretching, springa, go igenom svard! Dar borta samlas alla for att trana po sina olika sporter.
(har jag berattat att jag alskar kina)    =)

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej Cissi! Nu har jag (Johanna) hjälpt Helen att hitta din blogg, hon har försökt i 3 veckor! :) Roligt att du trivs så bra! Har du någon tid till stickningen?

Hoppas att vi ses i sommar!

Kram / Johanna & Helen

2009-02-09 @ 13:11:25
Postat av: Cissi

Svar:

Hehe ja det kan vara svart att hitta hit.

Tid har jag men nu e jag so himmla trott om dagarna att jag knappt orkar lyfta armarna. Men jag kommer nog vanja mig med traningen snart so jag orkar gora annat om dagarna ockso. =)

Halsa alla!! Hoppas ni har det jatte bra!

Kramar!

2009-02-12 @ 13:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0