Snälla ta slut!

Nu har vi en äkta kina helg, skittrist och går jätte segt.
Idag har vi kollat serier, film, suttit en massa vid datorn och ätit för fullt. Nu har jag tröttnat och vill gå och lägga mig å sova men klockan är tyvärr bara 16:50 så jag måste försöka få några timmar till att gå.
Har även lovat Zacke en pizza kväll, så innan jag kan sova bort resten av tiden blir det till att åka för att köpa med en pizza åt honom. Som jag ska göra mitt bästa för att hålla tassarna borta från, dels för att jag inte ens tycker att det är särskillt gott och för att det är massa massa tonvis med ost på. Då blir magen varken glad på insidan eller i det yttre lagret. =p

Vad jag faktiskt har fått gjort den här dagen är ett videoklipp från veckans träning.


Får väl be "lönnfet" om ursäkt för musiken men du har ju faktiskt inte skickat nått bättre till mig än. =P
Nästa vecka ska jag filma mer form träning så ni får se hur den går för oss. Fick ju en förfrågan på lite mer svärdfilm som jag ska försöka fixa åt er.

Kommentarer
Postat av: tova

Sv: Japp :P, okej :)



Vad ska du göra idag då? :)

2009-02-28 @ 12:32:14
URL: http://tovasegna.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv; Ja, verkligen! Men jag kan inte inte ha på mej dom nu, menmen.. det är faktiskt sol idag ^^ haha!

2009-02-28 @ 13:03:42
URL: http://muffies.blogg.se/
Postat av: Andrej

Tackar för svaret på film. Skall bli kul att se på.

Inte för att denna går av för hackor. Ser så jäkla cool ut. Och jag är forf. avundsjuk på er träningssal.

Sitter här och försöker bota min träningsvärk. Fy tusan. Sprang hem från jobbet i fredags och det sitter i. Det enda idag var crosstrainer för att leda upp kroppen plus massa stretch. Det väääärker!!!

2009-02-28 @ 17:07:19
URL: http://www.rysken.blogspot.com
Postat av: malin

Hej cissi! Förstår inte hur ni kan va så grymt viga, blir så sjukt avis :) Men, träning ger färdighet i guess! Hoppas ni har de bra i kina, jag, fia & jenny fortsätter slita här på våra små pass i gnesta ;) / Malin

2009-03-08 @ 11:33:35
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0