Wei?!

Helgen har gott snabbare en dom brukar gora har borta. Brukar vara hur segt som helst och vi bara langtar till traningen helatiden. Men nu har vi vart ute po tennisbanan eller uppe po taket och ovat po allt vi var daliga po. So nu hoppas jag verkligen att traningen gar battre imorgon!!

Den korta stund vi var po rummet idag ringde telefonen. Jag och Zacke tittar po varandra, humm ja elen kanske e po vag att ta slut. Eftersom dom som ringer om elen bara pratar kinesiska so moste jag svara "wei? nihao!" Det e tyst ett tag tills jag hor att det e nogon po andra sidan, men inte vad dom sager. "hallo?" Visade sig att det var svarmor som hade kvar vart nummer och skulle testa. =) Men det gar ganska bra att prata i telefon med kineser ockso, ikvall blir det till att ringa o bestalla mat till rummet.

Sjalvklart har vi det fortfarande jatte bra, men borjar langta efter att morgontraningen ska borja o se vilka fler utlanningar som e har for att trana. Da kommer vi ganska sakert borja klaga over att dom inte e tillrackligt seriosa eller tranar for daligt! Det viktiga e ju inte att dom er bra utan att dom vill trana hart, ok kanske riktigt jekla hart. =)

Me love this life big time!!
Haha min engelska kommer bli skit efter att lyssna po kinesernas engelska for mycket, hoppas det kommer nogra utlanningar snart! Men dom pratar endo mest kinesiska med mig som tur e.

Kommentarer
Postat av: Andrej

Jag håller med dig.

Folk som är duktiga/har talang men som inte kör hårt förstör för de andra som verkligen vill träna.

Får sug i restarmen när du skriver om Kina. Stormtrivdes i detta märkliga land. Ha d!

2009-02-08 @ 13:19:01
URL: http://www,rysken.blogspot.com
Postat av: Naddiz

ååh, maten till rummet, den va ju helt galet god!! :)

2009-02-09 @ 15:56:45
URL: http://naddiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0