Bananlådornas övertag

Morn morn
Idag ä det väl tänkt att mesta dels av lägenheten ska vara nerpackad när natten börjar närma sig. Tror att det mest är köket och alla dessa smågrejjer som blomkrukor, fruktskål, tavlor, lampor m.m kvar. Vet inte riktigt hur vi ska göra med blommorna, antingen slänger vi väl alla eller så ställer vi dom som är lite snyggare hemma hos folk så får vi se om nånting lever när vi flyttar tillbaka.

Zacke ska iväg och hjälpa sin bror snickarn med nått idag, så då ska jag försöka roa mig själv. Vi får väl se hur kul det blir. Packa och städa tror jag det blir, jippi..

Kommentarer
Postat av: A

Ahh, jag har flera sådana vänner också... Fast... Ibland får man ändå dåligt samvete för att man inte hör av sig, fastän man vet att man borde! :(

2009-01-28 @ 09:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0