Cissi - kines kopia

Nu har vi kört iväg 26 kartonger med grejjer men man ser ingen större skillnad här hemma. Fortfarande prylar överallt, är väl bara mindre inne i garderoberna.

När vi konkade runt på kartongerna ut till bilen mötte vi en av grannarna, å då Zacke sa att vi skulle flytta till Kina tittade hon på mig och frågade om jag var därifrån. Hahaha, ok att folk brukar ha svårt att skilja på asiater vilket land dom kommer från. Men en svarthårig svensk ska man väl kunna urskilja. Men hon är ju ganska gamal så jag ska inte mobba henne, jag kommer också komma dit en dag.
Däremot vill jag gärna kunna tas för en kines när jag kör på mattan, värsta komplimangen det skulle vara! Dit ska jag också komma en dag! Vilket bra mål egentligen. Tur att jag snart har alla möjligheter för att komma dit jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0