Eftermiddags besök

God morgon, här sitter jag å äter frukost mitt på dan.
Men snart är det dags att gå till lokalen för att hålla träningspass, vi måste bara hinna städa lite innan dess. När vi kommer hem efter passet ska det nämligen komma förbi en som vill titta på lägenheten. Föhoppningsvis vill hon flytta in på en gång när vi åker till Kina. Så vi slipper allt det där med besiktning av lägenheten och självklart betala dom två sista hyrorna då vi inte ens kommer vara här.  Hon har redan sagt att hon vill ha lägenheten utan att ha tittat på den men det är ju bäst ändå att städa den och göra lite snyggt så hon inte ändrar sig =)

I övrigt vet jag inte om vi har några störra planer för dagen, ja vi ska ju till gymmet fast jag vet inte hur mycket jag klarar av att köra eftersom benen värker en hel del sen sist vi var där.

Dags att plocka kläder som vi är ganska duktiga på att kasta runt omkring oss i hela lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0