Måttbandet framme

Sitter här och kikar runt på olika träningsbloggar, vaknade nämligen strax före nio och var jätte trött. Men jag behövde ju inte gå upp på riktigt, var bara Zacke som skulle iväg och spela badminton med killarna. Själv tog jag en pläd och kröp in i å vägrar börja dagen på riktigt. Men snart har det gått en timme så jag får väl faktiskt ge upp min morgon vägran inom kort.

Igår tog jag fram måttbandet som inte har vart med sen jag började med att springa varje dag. Nu visade det 71cm runt midjan istället för 73 som det brukade vara. Men jag är inte riktigt säker på om det var att jag har blivit smalare på riktigt eller om det bara var ett resultat på att jag har ätit bättre dom senaste dagarna och inte har en lite uppblåst mage. Får kolla igen ikväll.
Vägde mig även igår på gymmet å den visade 61kg, men det kan jag lova att det bara hade med maginnehållet att göra för i övrigt har det knappast försvunnit 1 kg på några dagar =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0